Bal.

Sitter just nu hemma hos bästa kompisen Camilla och vi ska väl snart sakta med säkert börja fixa oss inför balen ikväll ! :D .. vi ska dock bara gå på middagen med sedan gå hem till Linus med Denice, Kalle, Oliver, Dorotea,  Linda, Jesper och Olle (tror de va alla ;p) för att ha kul där ;D

Under långhelgen som varit har jag varit ute med kompisar typ hela tiden, sovit borta och typ sooolat sönder :3
sjukt najs !

Inatt kommer jag sova hemma hos camilla för att slippa åka hem så sent från kallhäll, sen imorgon natt kommer jag gör samma sak för att då ska mitt rum tapetseras om och ja har ingenstans att sova x)
Heheh, kommer bli kulkul :D

Nu ska jag tvinga ut camilla ur duschen ! .. hon är seg :o
NU KOM HON UT , KORS I TAKET :o
Bajbaj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Har du en egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0