VÄRME <3

Fyfan va snabbt en dag kan vända alltså ! :D
Började med att ja sova alldeles för länge, sket ner mig för att ja hitta ett getingbo och satt inne.. Sen hela plötsligt fråga gulligaste Linus ifall jag vill ta en fika i kallhäll, självklart ville jag det ! :D
Sen gick vi hem till han, solade, gick sen hem till Daniel och badade bubbel pool. Kvällen slutade hemma hos Linus med lite chill :D
Sjukt najs dag, och brun har man blivit ! Imorgon ska det solas meeeeer :3

Iaf, nu kom jag hem för en stund sen och sitter o kollar på dumburken, skönt de :)
Ska väl antagligen fortsätta med det och sedan sova ! 
puss
random bild ba, skolavslutningen förra året ! 
(från vänster) Doro, Linda och jag (:

Kommentarer
Postat av: LIENE

Härligt med bubbelpool:D

2011-06-04 @ 11:31:10
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Har du en egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0