Aldrig hemma.

Ja, alltså jag måste hålla med Paulina om att min uppdatering har varit väldigt dåligt, men alltså.. Jag är typ aldrig hemma längre, alltid ute med kompisar och har roligt. Den lilla tiden jag är hemma så pluggar jag, äter jag eller sover jag.
Men jag ska försöka skärpa mig allt vad jag kan!
Aja, nu sitter jag här i sängen och ska strax sova, skoldag imorgon och måste upp typ halv sju. KUUUL-.-
Nyss så duschade jag efter att ha kommit hem, jag var ute med Johannes, L-E, Camilla, Linus och Daniel. Det va kul som vanligt förutom att dampbarnet Danne kastade grus i min munn och mina ögon... :( AJ !
Nu måste jag faktiskt sova, är fortfarande sjuuuukt trött och har världens huvuvärk (fortfarande) som jag fick när det åskade (lågtryck) :(
NATTI ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Har du en egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0