Helg !

Gud va det är skönt med helg asså :D ..dock så på helgerna blir jag dålig på att uppdatera för att jag hellre umgås med kompisar än att sitta vid datorn, men nu är jag hemma och ska inte ut förns ikväll !
Igår efter skolan så var jag och Camilla i jakobsberg, vi shoppade lite, åt lite (MASSOR) och jag klippte mig ! vart väl helt okej, lite kort men det växer ut...
Sen på kvällen så efter många om och men drog jag ut me Linda, johannes, L-e och Tim. Kul var det :D , även om jag inte var på världensbästa humör...

Idag så har jag ba chillat ända sen jag vaknat, kollat på tv, suttit vid datorn, ducshat och lite sånt. :) Sen ikväll ska jag ut med Linda, Johannes, L-e, Danne och kanske Linus, kommer bli ASnajs ! :D
Får se ifall jag sover borta eller hemma, annars kanske jag bloggar i kväll när jag kommer hem, men ska också försöka komma ihåg att skriva ett inlägg innan jag drar också, med dagens outifit eller nåt kankse ? ah vi får se.
Nu ska jag ta och äta lite frukost/lunch, PÖSS ♥
Mitt nyklippta hår !
My new pink shoes !
Suddigt bild, men jag tyckte den va rätt cool (a)

Kommentarer
Postat av: ems

gud vilka fina rosa skor :D

2011-05-22 @ 09:45:23
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så mtk:D

2011-05-22 @ 09:55:14
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Sandra

alltid gött med helg :)



ja det var sååå gott.

2011-05-22 @ 12:46:28
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Har du en egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0