Kommentarer.

Jag vill bara påminna alla om att gå in på kategorier och kommentera till rätt person när ni ska skriva, eller skriv i kommentaren typ "till Paulina" eller "till hanna" så att vi vet vem som ska svara ! ;) JÄKLIGT förvirrande annars !

Aja, jag kom nyss hem ifrån Danne, varit med han sen skolan slutade och därför har jag inte kunnat svara....
just nu håller pappa på att laga världens goaste mat så jag ba sitter och väntar ivrigt på det :3 hihihi.
Imorgon är det fredag ! :D vad händer då ? INTE ETT SKIT -.-  efter skolan ska jag till jakan och köpa skor och klippa mig, men efter det då ? :o vill inte sitta hemma hela kvällen, DRYGT JU :( 
... det är i sånna här tillfällen man önskar att man hade en kille (som pau den bögen) som man kan vara med !
Menmen, det är som det är....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Har du en egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0