Lögner?

Jag. Hatar. Lögner.

Lögner är något av det värsta jag vet. Nej okej, det är det värsta jag vet.
Nämner inga namn men nu har samma jävla lögner pågått i flera månader, och jag blir så irriterad, för personerna fattar ju inte att jag vetat om det ända sen lögnerna startade?
Man tar upp det flera gånger också men får ingen respons, bara en nervös blick som inte vågar erkänna nåt utan istället kläcker ur sig "det är verkligen inte såå, jag lovar!". Seriöst? så jävla dum är jag inte.
Kan inte alla bara hålla sig till sanningen ?

Orkar fan inte med alla lögner runt omkring mig längre, det räcker nu. Så hejdå till er som inte kan sluta ljuga!
..Bli inte förvånade om jag slutar svara er på sms/samtal/fb/skype/msn/irl.. vart som.
Ni existerar inte längre i mitt liv.

Lögner kan dra åt helvete, även alla som drar dom.

Döö.

// En jävligt irriterad Paulina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Har du en egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0