Ny blogg här!

Nu har jag, Paulina, och min kompis Hanna valt att skaffa en egen blogg tillsammans.
Vi båda går i samma klass i 9:an.

Vi valde att skaffa en blogg tillsammans för att båda har haft egna men det blir rätt lame att skriva efter ett tag, så nu provar vi tillsammans! ..Tycker Hanna kan få berätta lite om sig själv på egen hand, så berättar jag om mig :)

Jag heter då Paulina och är 16 år.. Vi kan göra så här istället:

Namn: Paulina Nilsson
Ålder: 16 år, 2 januari.
Hårfärg: brunt, men naturligt blond.
Ögonfärg: blå/grön/gul/grå.. skiftar lite då och då :)
Längd: haha.. värsta kortis, 1.55 :$
Personlighet: Snäll mot de jag känner, uppkäftig mot de jag inte känner.. ska försöka bättra mig på att vara snäll!
Bor: I en förort som heter kallhäll, Stockholms län, ska däremot flytta nästa år.
Familj: Mamma, pappa, styvpappa, styvmamma, 1 helsyskon, 7 halvsyskon :) nyligen fått en lillebror på pappas sida också, så sjukt mys! :D
Relationsstatus: I förhållande med världens bästa kille! ♥

kommer inte riktigt på så mycket mer att skriva.. men det där får räcka i nu läget! :)


Tänkte att ni kanske vill se mig också :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Har du en egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0