Ojsan..

Nu har jag inte varit hemma på hela helgen.. Och jag brukar göra några inlägg här via mobilen, men det gick inte riktigt för sig i helgen, så jag berättar kort vad jag gjort under dessa dagar nu :)

Fredag: Var i skolan, var helt okej.. Sen drog jag hem, var typ skit sur för dagen blev bara sämre och sämre.. Men sedan fick jag reda på att jag slapp passa min lillebror så då drog jag med min kille på en fest - toppen !
vi har inte druckit och så på över två månader så det var ju helt okej, men nu har vi bestämt oss för att inte dricka längre för att vi ska jobba och spara pengar till en utomlands resa! :)

Lördag: Jag sov hos min kille fredag - lördag så där vaknade jag med bästaaaa killen bredvid mig. Sen skulle han på fotbolls match så jag följde med honom och hans sjukt sköna föräldrar och glodde på den, vinst till oss med 6 - 2 ! :D
Efter det åkte vi och handla sen drog vi hem till honom. Däremot gick jag hem senare och skulle äta hemma men det blev massa knas med mamma så jag drog hem ifrån utan att äta nåt och med fett tunna kläder så jag frös ihjäl typ. Jag hamnade hos ett gäng vuxna, fulla, konstiga män som bjöd mig på öl och så, fast tog inte emot, var faktiskt riktigt kul! men sen drog jag hem till min kille Marcus igen.. Sen drog han och jag hem till mig och glodde film.

Lördag natt/söndag morgon: Jag har varit ute heeeeela natten nu för att hjälpa min brorsa och hans tjej med lite saker som blev massa problem. Det har löst sig nu, men resultatet för mig blev att jag är sjuuukt trött för jag har inte sovit nåt.
Och nu idag, söndag, så vill marcus och hans pappa att jag ska hänga med dom och fiska strömming och var var heeelt på igår låter skit kul ju! men nu är jag så jävla trött att vi får se om det blir av..


Nu blev det jääävligt mycket text och inte alls kortfattat men ni får leva med det! har varit en så händelserik helg :)


Kommentarer
Postat av: Zami

Hoppas du har haft en trevlig helg! :)

Kram!

2011-05-22 @ 21:53:46
URL: http://nattstad.se/Zamiii
Postat av: Zami

sv: Härligt! :) Gjorde du något kul?

2011-05-22 @ 22:52:42
URL: http://nattstad.se/Zamiii
Postat av: MADDES

Lät som en fin helg

2011-05-23 @ 10:51:32
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Har du en egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0