Regn.

Är det bara jag som ÄLSKAR regn? Helt awesome.
Speciellt när man ska sova på sommaren.




Aja, tjenare alla snyggingar ! Var nyss ute med gullungen Linnéa och gick lite.. Prata om allt möjligt, mycket händer runt mig just nu, men det är bra saker. Så jag är glad. :D
Imorgon har vi sammarbetsdag(?) typ halva dagen i skolan, SKIT KUL. -.- Fast nej ! 
Bara att härda ut dem sista veckorna nu sen blir det sommarlov och efter det GYMNASIET :DDDD

Nu ska jag sitta och geeka lite facebook och sedan sova tror jag... Paulina uppdaterar nog om ett tag hoppas jag ;)
Puss och godnatt på er alla ♥

(Jag och bästa vännen Camilla för ett par veckor sedan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Har du en egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0