Sommar, bärs osv osv..

Fråga inte om rubriken, ingen aning om varför jag skrev det.. skrev första tanken bara (a)

Nyss hem kommen från Jakobsberg centrum och skolan. Var mest med Doro, Amanda, Denice och Linda i skolan idag och spelade kort.. Annars typ inget, riktigt seg dag ! Särskillt med spanska nationella som sista grej i skolan.. Faila totalt på det ;/
Sen efter skolan åkte jag, Doro och Amanda till jakan och åt glass och en varsin pommes.. Sen drog vi hem så när jag kom hem åt jag middag och såg att mina skor inför balen har kommit hem ! :D - Fan vad nice!

Lägger tyvärr inte upp bild på dom eftersom det ska vara lite hemligt tills balen ;)

Imorn ska jag bara göra ett prov i skolan vid 9 på morgonen, sen är jag ledig och då ska jag åka hem till min halvsyrra (som jag aldrig säger annars) Joanna och så ska vi prova massa olika frisyrer på mig :) Hon ska ju nämligen fixa mitt hår inför balen sen eftersom hon går frisörs utbildning och är sjukt duktig med hår och älskar det :D


Måste bara visa vilken cool handduk jag har, från Grekland ;)

// Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Har du en egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0