Tv'n är igång!

Nu är tv'n igång och jag checkar bb (bigbrother) som jag följer totalt ! .. klarar inte av att missa något program ;)
Någon annan som följer bb som jag ? :)

Innan idag så bakade jag kladdkaksmuffins, fy satan vad gott det blev ! ska inte skryta, men ärligt.. Helt perfekta, så där kladdiga i mitten, inte för mycket och inte för lite.. helt lagom, mums!
Annars har jag inte hunnit göra så mycket, suttit vid datan och hjälpt killen med han uppsats som skulle varit klar igår .. Fast egentligen borde jag själv plugga? Har so prov imorgon, men får väl bara hålla tummarna i stället :)

Såg också att Hanna skrev att hon gillar regn, förstår inte?
Visst, det kan vara lite mysigt om man har film kväll med killen och myser i sängen/soffan och hör regnet mot fönster rutan.. men när man ska sova? nej gud, jag är så lättväckt så när ajg ska sova måste det vara kolsvart och heeelt tyst, annars somnar jag inte. Och på dagen är det ju värst, man blir blöt (vilket jag verkligen hatar!) och kläderna klibbar mot ens kropp och nej alltså nej. Det håller bara inte.
Regn suger!


Jag och Hanna för någon månad sen. Äkta oss, så klantiga <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Har du en egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0