Idrott in my ass.

Okej.. jag är inte sååå sur.. mest besviken på mig själv.
Fick nämligen en chans att hålla kvar mitt VG i idrott idag och skulle därför göra några uppgifter där som jag missat, men så klart så fick vi hålla på med sån grej när man ska göra kullebyttor, stå på händer, hjula, hoppa över bockar osv.. och jag hatar det, verkligen hatar det.
Har sån himla skräck för sånt, så det gick ju så klart åt helvete och nu blir mitt betyg sänkt pga det..

Idrott suger. När fan behöver man göra en långkullebytta eller hoppa över en bock? ..när man blir jagad av polisen eller är med i en action film ? nej.. inte ens det.. palla -.-

Aja, den här dagen suger lite smått så ja..

Och måste bara säga.. även fast jag vet att vissa som läser detta inte borde se det men säger det ändå för måste få ut det på något sätt.
Här kommer det:

Min pappa är så jäääävla självisk. Får han som han vill så är han glad, han tänker inte på hur andra kan må av hans val. Min farmor är nämligen döende och har inte lång tid kvar alls.. Pappa har lovat i månader att vi ska åka till danmark och träffa henne en sista gång, men har avbokat hela tiden för han ska kunna roa sig för pengarna själv istället.. Nu har min farmor kanske 2-3 veckor kvar att leva och min pappa väljer att åka till danmak, men inte med mig och mina två syskon som har samma farmor.. utan han åker med sin tjejs UNGAR (?!) dit som inte ens vet vem farmor är !?!?!? .. liksom tack. Verkligen.

Men men.. att säga hejdå till sin farmor är kanske för mycket begärt.

Hoppas inte alla andra haft en sån rutten dag som jag.

Och Hanna gumman, finns alltid här för dig om du behöver prata ! <3

// Paulina.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tycker jag verkligen att du gör rätt i! :) Tex 50kr är inte så mycket för oss men det hjälper dom väldigt mycket! =) Tack!

2011-05-30 @ 17:36:38
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/
Postat av: Chriis

Sv: ah kanske det :)

2011-05-30 @ 17:47:58
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja med mig är det fint, själv då?

2011-05-30 @ 17:58:49
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: tessan

hehe japp ;)

men vad bra :)

haft en bra dag idag?

2011-05-30 @ 18:01:50
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/
Postat av: - nanna :)

sv: just nu sitter jag och taggar + packar lite inför morgondagens klassresa till göteborg :D dudå?

2011-05-30 @ 19:27:55
URL: http://litenmeentuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Har du en egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0